רולדת שוקלד וקוקוס – ממתקי נחמה וזיכרון מבית הוריי ז"ל

פורסם: 22 ביוני 2014 ב-עוגות ועוגיות
תגים:

רולדת שוקלד וקוקוסרולדת שוקלד וקוקוס – ממתקי נחמה וזיכרון מבית הוריי ז"ל

כשדיברנו אמש אני ויהודית והעלנו חוויות מבית הורנו נזכרתי בשני סוגי רולדות/נקניקים קרים

שאמא שלי הייתה מכינה ומקפיאה בצורת נקניק הדוק היטב היטב את הראשונה כבר פירסמתי

כי מצאתי במחברת שלה. את השנייה לא מצאתי ויהודית הבטיחה לחפש. בנתיים אני חיפשתי ומצאתי 

ברשת – במאקו וכל הקרדיט ניתן לבשלנית שהעלתה את העוגה ושמה קרן אברהם הלווי

העוגה האבודה של פעם – טעם גן עדן בפה….

ואני מעלה שתהנו גם אתם – ממתק וקינוח אולטימטיבי נטול עבודה קשה ועם חומרים קלים זולים ומצויים 

בביתה של כל עקרת בית והכי חשוב זה קר צונן וטעימי.

תהנו !!!

 בלחיצה על המלל בכותרת – תובלו ללינק בו נמצאת העוגה.

תגובות
  1. חנה שי הגיב:

    סתו בספר של פסקל רובין " עוגת השבוע "יש את רולדת הקוקוס שוקולד,בצורה יותר פשוטה ממה שפירסמת,איזו רולדה היא השניה שאת מחפשת?

    אהבתי

  2. חנה שי הגיב:

    יש בספר גם גלילות תמרים אולי זה?

    אהבתי

  3. stavkalo64 הגיב:

    חנצ'וק העוגה שאותה חיפשתי ולא מצאתי היא זו נקניק קוקוס ושוקלד – אשמח אם תסרקי לי תמונה מהספר ואביט בשני המתכונים

    אהבתי

להשאיר תגובה

