פרחי קישואים ממולאים בגבינות – מעדן אלוהי

פורסם: 23 ביוני 2014 ב-תוספות וירקות
תגים:

ImageImage

במקום עבודתי בעבר ביצעתי שכר לעובדיו התיאלנדים של חקלאי ממושב בנחל הבשור….

יום אחד כשירדתי לקחת ממנו את החומר למטה ברחוב כי לא היו מקומות חנייה ראיתי

מגשי קלקר עם פרחים צהובים מטריפים ביופיים ושאלתי אותו מה זה ונענתי שאלו פרחי קישואים

ממלאים אותם בכל טוב מטגנים או אופים – ברור שסיפחתי לעצמי שני מגשים – ושתדעו גובים עליהם מחירי גזל!!

ועשיתי עליהם את הסטאז' הראשוני שלי והם אכן טעימים ברמות על.

אני אוהבת למלא אותם בשלל גבינות לבנות רכות ולהכניס לתוכם גם שבבי צהובה

איכותית את בלילת הגבינות אני מאחדת עם ביצה טרופה – מראש מזהירה צריך לעבוד

לאט לאט ובעדינות כי הפרח נקרע בשנייה ואז חארם על כל העבודה שלנו….

אני ממלאה לא בדחיסה של להתפוצץ את הפרח ומגלגלת לאט לאט את הקצוות בסוף וסוגרת

לוקחת את הפרח מעבירה לאט בקמח ואז בביצה ואז בפירורי לחם עם שומשום

ולמחבת שתי דקות מכל צד וישר לנייר סופג – אני מכינה רוטב מ 5 כפיות חרדל 5 כפיות

מיונז ושמן זית\ומוזגת מעל בהגשה. ניתן לאכול גם חם (עדיף) וגם קר. זה טעים כמאזט 

לפתיחת התאבון בטרום ארוחה.

תגובות
  1. אני לא רגועה מהפרחי קישואים האלה

    אהבתי

להשאיר תגובה

