קימצ'י חמוצים תיאלנדים/קוריאנים

פורסם: 25 ביוני 2014 ב-חמוצים, מאכלי עמים ועדות
תגים: ,

 

תמונה

 

אני מכינה את זה בשיטה "חצי קוריאנית חצי ישראלית"  מבשלת את הירקות (ירקות שורש) קולרבי וגזר וכרובית ברצועות קטנות

בחומץ+מים ומלח. על כוס מים – כפית מלח +כוס חומץ על כל כוס מים וקורט סוכר, מבשלת עד חצי ריכוך ואז מסדרת בצנצנת החמצה

כאשר אני מוסיפה גרגרי פלפל – ארבעת הצבעים – שחור לבן אדום ירוק, מעט ג'ינג'ר מגורד , שום כתוש ועלי סלרי קצוצים דק דק

3 ימים בשמש ואז למקרר אני מחזקת את הטעם באמצעות הוספה נדיבה של אריסה שאני מכינה בבית פיקנטית וחריפה.

השיטה המקורית התיאלנדית  בלינק הבא:

http://www.onlife.co.il/%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92%D7%99%D7%9D/47848/%D7%97%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%99%D7%9D-%D7%AA%D7%90%D7%99%D7%9C%D7%A0%D7%93%D7%99%D7%99%D7%9D

בסרטון המובא בלינק הבא:

http://ifood.tv/asian/23095-kimchi-and-kaktdugi

מזהירה מראש – זה טעימי ברמות על…תעשו מנה כפולה כי זה נגמר מהר וזה טעים עם הכל.

ועוד דרך עשייה לחמוצים הטעימים הללו 

 

תגובות
  1. החמוצים נראים ונשמעים נפלא ביותר האם אפשר לא לתבל אותם באריסה ?

    אהבתי

  2. stavkalo64 הגיב:

    הקוריאנים אוהבים מאד חריף ומתובל. אני מיתנתי את זה עם האריסה שלי. את יכולה להחליף במעט פפריקה מעושנת על מנת להעניק את הגוון האדום ולא להוסיף חריף.

    אהבתי

להשאיר תגובה

