לזכר הבנים שנחטפו ונרצחו בידי בני עוולה !!

פורסם: 1 ביולי 2014 ב-כללי

תמונה

 

אמש פקחנו את העינים לסיוט מתמשך – 18 ימים נגמרו עם עצב ענק וחור בלב….

כתבתי מעט את מה שהרגשתי על הקיר שלי אמש והבוקר ואני מעלה את זה גם כאן

כי כפי שהגדרתי מההתחלה הבלוג שלי לא יכיל רק מתכונים אלה גם הגיגים ורחשי לב

ציטוט ראשון

"יש בליבי חמלה ויש בי חלום על שלום אבל בימים שחורים משחור כמו היום אני מאחלת לכל בני העוולה הללו שרואים בנו "כבשים לטבח" וזה לא כולם כי יש בנהם גם בני אדם טובים שבכל ערב בחג הזה שלכם הרמאדן – שהממתק הראשון אותו תכניסו לפה שלכם יהיה גם האחרון אינשאללה והעטייף של כל מי שחרש וחורש מזימות שיטנה ורצח עלינו יהיה מלא בארסניק וציאניד ושימות ביסורי איוב ויעלה לשמי הבתולות שמחכות לו אמן במהרה!!! – צר לי שאני כזו בוטה אבל איני מסוגלת יותר להבליג !!"

ציטוט שני

"איך מברכים ביום כזה בוקר טוב?איך אוספים כוחות?

איך מגרשים את העצב והמועקה הנוראית הזו?
והתשובה היא "חיים" ומנצחים את כל בני העוולה
שקמים עלינו לכלותנו – ואילו אנחנו חייבים לנצח ולהנחיל
את המורשת שלנו לדור ועוד דור ועוד דור
אנחנו נשארים כאן בארץ בבית שלנו ואנחנו מאוחדים יחד!!
שולחת מכאן בשיר כואב זה את תנוחמי להורי הבנים ומאחלת להם
תנוחמו משמים וזיכרם של הבנים ישמר לעולם ועד.
בורא עולם שומר על פרחי הגן והוא יעטוף אותם אליו באהבה."
ולסיום אתן לכם לינק לשיר כואב אבל נכון למצב הרוח העצוב שלנו

 

להשאיר תגובה

