זה התחיל בארגז עגבניות תמר

פורסם: 3 ביולי 2014 ב-תוספות וירקות

זה התחיל בקניית המקפיא בסייל הגדול של חברת אלקטרה במחסנים שלה ברחוב שפירא 11 בראשון לציון ובעוד אני "אונסת" מקפיא בחיבוק היסטרי וכובשת את היעד ומכריזה בקולי קולות שלי – נמכר!!! לא לפני שיהודית חיפשה עוד גחמה שלי שהמגירות שלו יהיו שקופות אבל לא מצאנו….אז רכשצי לו את המקפיא ויצאתי שמחה ומאושרת. בעודנו נוסעות ברכב יהודית מקבלת טלפון ממוטי – "פלח-ירקות" כאן – כאן זה בגן יבנה……יהודית עושה יוטראן עצבני – נהגת שודים שלי….ויאללה לגן יבנה….והנה עכשיו וואחד ארגז עגבניות תמר בשרניות ושמנות אדומות אדומות וקדימה צעד מה נעשה איתן?
1. סלטה מטבוחה עסיסית ופיקנטית.
2. ליוטינצ'ה בריאה.
3. רסק עגבניות ניטראלי – ללא כלום.
4. עגבניות נטולות בשר חצויות לחצאים עם מלח גס לתנור – תהפכנה
לעגבניות מיובשות.
5. חצאי עגבניות נטולות בשר שתתמלאנה בקציצת "דגים" שלי ותהפוכנה
לחריימה משטדרג.
6. חצאי עגבניות נטולות בשר שתתמלאנה באורז עם עשבי תיבול ותשחנה
במצע של רוטב עגבניות פיקנטי.
7. ונשארה עוד בוחטה של כמותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת ומה נעשה עוד?

הצעות נוספות תתקבלנה בשמחה!!!

ארגז עגבניות תמר

ארגז עגבניות תמר

הפתעות מעגבניות

הפתעות מעגבניות

להשאיר תגובה

