פשטידלטקאס – עצלנות לשמה ואולי גם בריאות יחד?

פורסם: 12 ביולי 2014 ב-מאפים מלוחים, מתאבנים ואפרטיפים, תוספות וירקות

 

פשטידה אישית מתפוח אדמה גזר ובצל ומעט נקניק איכותי מעושן

פשטידה אישית מתפוח אדמה גזר ובצל ומעט נקניק איכותי מעושן

IMG_0595
לפעמים שנחה עלי רוח העצלנות ולא בא לי לטגן אני משכנעת את עצמי במיידית שבאפייה זה יהיה טעים יותר והרבה יותר בריא מטיגון לפעמים הולך לי ולפעמים לא – הפעם אני ממש בקוצר רוח וחוסר סבלנות לעמוד ולטגן לי לטקעס אז הלכתי על אופצייה שפוייה יותר מהירה יותר אפילו בריאה יותר ויצרתי לי פשטידלטקס. והרי לפניכם פשטות לשמה אבל בטוח יהיה טעימי….

רשימת מכולת
3 תבניות פשטידה אישיות חד פעמי
1 ביצה
1 גזר
1 תפוח אדמה גדול
1 בצל
מעט נקניק איכותי או גבינה איכותי חתוכים לפיסות ממש קטנות
ניתן להוסיף כל עשב תיבול שבא לכם הפעם לא הוספתי
2 כפות קמח תופח
מלח, פלפל לבן וכל מה שבא לכם וטעים לכם בתיבול.

אופן ההכנה
לגרד המגרדת דקה את הירקות להוסיף את הביצה התבלינים והנקניק או הגבינה מה שבחרתם. להוסיף את הקמח וליצור בלילה הומגנית.
לשמן מעט את התבניות ולמלא אותן. לרסס טיפונת בשמן ולפזר שומשום או קצח או מה שאתם אוהבים או בכלל לא. אני פיזרתי שומשום.
להכניס לתנור שחומם מראש לחום גבוה לעשר או חמש עשר דקות גג הפשטידלטקאס יוצאת קריספית ומאלפת גם מבלי לטגן .

והנה התוצאה הסופית – מוכנה!!!

IMG_0597

 

comi_comix_50_8

להשאיר תגובה

