עוגיות לחברו הטוב ביותר של האדם – חטיפי כלבים הום מייד

פורסם: 19 ביולי 2014 ב-כללי
תגים:
לוקאס הנסיך באחוזת קליין

לוקאס הנסיך באחוזת קליין

http://hamaroch.blogspot.co.il/2012/10/blog-post_24.html#more

הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם וזו כלל אינה קלישאה. כשנתקלתי בפוסט הזה בבלוג שאני מאד אוהבת "המערוך המקפץ" ידעתי שאני הופכת עולם ומלואו ומוצאת חותכן בצורת עצם ואכן מצאתי בזכות יהודית ומתיקה במקס סטור בראשון והתכוונתי לעשות ללוקאס את ממתק ההפתעה הזה….אבל מגיע לי ציון שלילי ענק!!! כי עד עכשיו מעבר לשלושה חודשים מאז שקניתי את החותכן ואת חמאת הבוטנים ואת כל הנחוץ לעוגיות לא עשיתי….את זה אני מתכוונת לתקן מהר ולעשות ללוקאס החתיכי שלי ממתק – חטיף – עוגיות לכלב.

אז כל מי שרוצה לפנק את הכלב שלו מוזמן ללחוץ על הלינק בפוסט ולהגיע לבלוג "המערוך המקפץ" ולא רק בגלל הפוסט הזה היות והבלוג הנו בלוג מעולה ומומלץ ויש בו הכל מכל.

להשאיר תגובה

