פוקאצ'ות ביס עם שמן זית וזעתר

פורסם: 19 ביולי 2014 ב-בצקים, מאפים מלוחים
פוקאצ'ות ביס עם שמן זית וזעתר

פוקאצ'ות ביס עם שמן זית וזעתר

הכל מתחיל בבצק השמרים של אמא שלי שנמצא כאן בבלוג תחת הלינק הזה:
https://stavkalo64.wordpress.com/2014/06/09/%D7%91%D7%A6%D7%A7-%D7%A9%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%90%D7%9E%D7%99-%D7%A7%D7%9C%D7%95-%D7%90%D7%99%D7%9E%D7%90-%D7%A9%D7%9C%D7%99-%D7%94%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%94-%D7%96%D7%9C/

הבוקר לא התחשק לי למלא משהו בבצק אלא ליצור ממנו משהו אחר אז זה התחיל בזה ששיפצרתי את הבצק עצמו ושמתי בו 250 גרם פירורי גבינת פטה – מלוחה וטעימה ועלעלי טימין קצוצים דק מהאדניות שלי. אז כאמור הבצק כבר קיבל יעוד למאפה מלוח אבל מהעצלנות שלי הבריק לי רעיון כביר – לדעתי – ואיי איך אני עפה על עצמי, החלטתי לעשות פוקאצ'ות ביס…. מילאתי את התותח של העוגיות רק בכדי לקבל צורת גליל יפה ואחידה – מעין נקנקיק דחוס וממנו פרסתי דיסקיות דקות , פיזרתי בתבנית אפייה וריססתי במעט שמן זית פיזרתי םתיתי מלח אטלנטי מעושן וזעתר ולתנור שחומם מראש על 200 מעלות – חום גבוה – 10 דקות על החום הזה ולהוריד ל- 180 ולאפות עד הזהבה – יצא כל כך טעים תשפטו בעצמכם על פי הדמיון רק מהמראה… – בתאבון.

פוקאצות ביס עם שמן זית וזעתר

פוקאצות ביס עם שמן זית וזעתר

תגובות
  1. טלי בירן הגיב:

    נראה מעולה. אני מריחה את ריח הזעטר עד לאוסטרליה. יאמייייי

    אהבתי

להשאיר תגובה

