האדניות שלי מתמלאות לסיבוב נוסף

פורסם: 26 ביולי 2014 ב-הגינה שלי

מי שמכיר אותי יודע שיש לי חלום חלקת אדמה מצידי חורבה עליו אבל גינה משלי ואוויר – לחזור אל הטבע לאדמה ולגדל לי בה הכל….ואם ירצה השם אני עוד אגשים את זה.

בנתיים אני מסתפקת במה שהיכולת מאפשרת ואלו הן האדניות שלי במרפסת – בהן אני מגדלת נענע מרווה סטיבייה למון גראס פלפלים חריפים אורגנו טימין ועוד ועוד – כייףףףףףףףףףףףףף.

אורגנו בגינת התבלינים באדניות אורגנו בגינת התבלינים באדניות שלישלי

אורגנו בגינת התבלינים באדניות אורגנו בגינת התבלינים באדניות שלישלי

 

פלפל חריף בתחילת הגדילה שלו

פלפל חריף בתחילת הגדילה שלו

 

טימין רגיל וטימין לימוני

טימין רגיל וטימין לימוני

 

פלפל חריף ירוק - חריף אש!!

פלפל חריף ירוק – חריף אש!!

להשאיר תגובה

