קציצות הפתעה משאריות – קציצות כל טוב בהן !!!

פורסם: 8 באוגוסט 2014 ב-בשר טחון + בשר בקר, תוספות וירקות

קציצות הפתעה משאריות

אני לא אוהבת לזרוק דברים כל עוד ניתן לבצע בהם שימוש והם עדיין טעימים ואז נכנס "המוח המשוגע" שלי למצב דמיון הפעל ואני מסריטה לעצמי "תסריט של מה ניתן לעשות"? אז היום בפינת הדמיון המודרך עמדו לרשותי 3 כרעים שנצלו כאשר מסביבם מלח גס ולא נאכלו הם נצלו כבר עם רוטב שמן זית ופפריקה אדומה – פירקתי את הבשר שנקרא "בשר פרגיות למעשה" והכנסתי לפלא העולמי שלי במטבח "המאסטר סלייסר" הוספתי גם פרחי כרובית קטנה שנותרו לי ולא טיגנתי – תפוח אדמה אחד – פירה ובצל אחד וכמובן בצל ירוק ויאללה כמה סיבובים בסלייסר וקיבלתי מאסה אחידה לקציצות …..הוצאתי לקערה ותיבלתי במלח אטלנטי קראנצ'י גס ופלפל לבן הוספתי 2 ביציים וכמה כפות קמח כוסמין מלא – אם כבר בריא אז עד הסוף עירבבתי היטב יצרתי מאסה אחידה וכידררתי עיגולים בידיים ואז אמבטייה של פירורי לחם ושומשום ולמחבת טפלון עם מעט שמן – טיגנתי והרי התוצאה – יצא טעים חבל"ז – תראו כמה הם יפות קציצות ההפתעה שלי – ושתדעו הן לא רק יפות הן טעימות – ליגה !!!! ניתן כמובן ליצור סיר של רוטב פיקנטי חרפרף ולהכניס את הקציצות לתוכו.

קציצות הפתעה משאריות

קציצות הפתעה משאריות

להשאיר תגובה

