טבעות בצל בבצק בירה – אליפות !!!

פורסם: 9 באוגוסט 2014 ב-תוספות וירקות
אם יש דבר שילדים ומבוגרים כאחד מתים עליו זה ירקות ונגיסוני שניצל במעטפת חמה טעימה ועוטפת באהבה – אני למדתי את המתכון הזה ומאז ככה אני עושה טבעות בצל בבית ושישו ושמחו – כמה זה טעים – מראש מייעצת כמות כפולה – זה נגנב עוד במעמד העשייה מכל אלו שמתעלפים כבר מהריח ועושים סיבובי פלחנות סביב "המטגנת – קרי "מואה-אני" !!! אני הזהרתי אתכם – שתדעו ומכאן והלאה אני כבר לא אשמה….
 
 
טבעות בצל בבירה /- השף נדב קמפ

הרכיבים:
++++++
1/2 קילו טבעות של בצל  – בצלים גדולים שמופרדים ע"י חיתוך לטבעות שמנות ובשרניות !!! רצוי להכניס את הבצל טיפה למקפיא לפני הפרדת הרצועות – נוח יותר לעבודה !!! וזה כבר שיפצור שלי על מתכונו של השף!!.
3 כוסות  קמח
3 כפות תערובת תבלינים פלדלפיה (או תבלין קייג'ין)
כפית פלפל שחור טחון
כפית  מלח
2 כפות חרדל
3 כפות רוטב סויה
1 שן שום כתושה
1 ליטר בירה
שמן לטיגון עמוק

ההכנה:
+++++++
1. מערבבים את טבעות הבצל עם 1/2 כוס קמח.
2. לבלילה: מערבבים את הקמח עם התבלינים החרדל השום והסויה לזה מוסיפים בירה ובוחשים עד שנוצרת בלילה חלקה ונוזלית.

3. מחממים במחבת שמן לטיגון.
4. טובלים את הבצל בבלילה ומטגנים. אוכלים מיד.

ראו הוזהרתם – זה ממכר – מראש ממליצה להכין מנה כפולה זה רחוק מרחק שנות אור מהג'אנק שאנחנו מכירים מהבורגריות. וזה מגיע משף עולמי מבחינתי – הוא גאון.

וכשהוא מכין את זה בבורגריה בה הוא מבשל – יוצא טעימי ברמות על אז הקרדיט כולו לו

של נדב קמפ, שף רשת BBB- Burgus Burger Bar.

להשאיר תגובה

