קוראסונים מבצק גבינות טעימי ברמות על!!!

פורסם: 1 בנובמבר 2014 ב-בצקים, מאפים מלוחים, שבת
תגים:

יש מלא מתכונים ברשת של קוראסוני גבינות אני אוהבת את המתכון הזה ועל פיו אני כל הזמן עושה את שלי עם כל מיני הפתעות

לפי המלאי במקרר ובגינת התבלינים שלי. הבצק שאני מכינה חייב לילה במקרר להתהוות ולעבודה קלה ונוחה יותר.

המצרכים ל- 50 יחידות קוראסונים 
450 גרם קמח תופח מנופה

200 גרם חמאה בטמפ' החדר- חתוכה לקוביות

3 חלמונים

מיכל גבינת קוטג'

2 כפות גבינת 9%

250 גרם גבינה צפתית מפוררת

100 גרם גבינת קשקבל מגוררת

100 גרם גבינת טל העמק מגוררת

50 גרם גבינת פרמזן/מוצרלה מגוררת

מלח/פלפל שחור

מבצק זה ניתן להכין חטיפי זיתים – ממלאים זית מגולען בתוך כדור קטן של בצק, מהדקים היטב ומכדררים לכדור חלק. מניחים על נייר האפייה על התפר. (בואיקוס ממולאים). !! 

אופן ההכנה

לשים את כל החומרים במיקסר עם וו לישה עד לקבלת כדור בצק. מצננים במקרר ללילה.

מחלקים את הבצק לכדורים. מרדדים למלבן / עיגול ויוצרים משולשים קטנים. מגלגלים כל משולש

מהבסיס הרחב כלפי החוד. מניחים בתבנית. מברישים בביצה וזורים קצח או שומשום ואופים עד להזהבה

בתנור שחומם מראש על 180 מעלות. כ- מחצית השעה עד שמזהיבים.

CIMG1334 CIMG1335 CIMG1336 CIMG1337 CIMG1338 CIMG1339 CIMG1340 CIMG1341 CIMG1342 CIMG1343

להשאיר תגובה

