קציצות דגים ברוטב חריף ורסק עגבניות בייתי

פורסם: 4 בינואר 2015 ב-דגים
תגים:

לפעמים החשק מוציא דעתו של אדם!!! ואמש התחשק לי במזג האוויר הקודר הזה תבשיל חם מהביל וטעים בו ניתן לטבול לחם של בית!!! התחשק לי קציצות דגים!!! אבל לא היה בנמצא טחון של דג או אפילו פילטים של דג שאני אטחן…..אז המוח היהודי הקודח החליט על פטנט שיצא מליון דולר!!!

והנה אני משתפת אתכם ואתכן בפטנט!!!  והנה תמונה של התוצאה שלו – להנאתכם

קציצות דגים ברוטב חריף

אז ככה כל מה שנחוץ לנו הוא מזווה פעיל כמו שלי!!! ובו מלא מלא הפתעות!!!

אז במזווה שלי ידעתי שיש לי פילה טונה מעושן בקופסת שימורים לקחתי אותה בזריזות מעכתי את הפילה איזה צבע יפיפה יש לזה חבל"ז – אדום אדום

הנה הסוג שאני ממליצה עליו הוא מעולה!!!

פילה טונה מעושן

הוספתי לטונה המעוכה 3 תפוחי אדמה קטנים שבישלתי לחצי ריכוך ואז מעל מגרדת גירדתי לתוך הטונה, קצצתי ארבע בצלים ירוק טרי בריאים וגדולים וכרשה אחת קטנה הוספתי ביצה אחת וקמח אורז ויצרתי מעיכות בידיים על מנת ליצור עיסה אחידה.

בנתיים בסווטאז' גבה דפנות חיממתי היטב 3 כפות מהרסק עגבניות שהכנתי + כף מהחריף האדום שהכנתי .

גילגלתי קציצות בשרניות מהעיסה של הדגים והירקות וכאשר הרוטב ביעבע שידכתי בינהם לא להרוג בבישול עד מוות!!!

גג עשר דקות ועל הגזייה הכי קטנה וגם היא על נמוך!!!

תכינו לחם בית או חלה – ראו בצק שמרים מעולה שיש לי כאן בבלוג ואתם מסודרים.

בתאבון

בתאבון

להשאיר תגובה

